[:ua]У німецькому магазині Gerry Weber продажі одягу збільшилися завдяки LED-підсвічуванню[:ru]В немецком магазине Gerry Weber продажи одежды увеличились благодаря LED-подсветке[:en]In the German shop Gerry Weber the selling of clothes increased thanks to LED illumination[:]

  • від
В немецком магазине Gerry Weber продажи одежды увеличились благодаря LED-подсветке

[:ua]Власник магазина фірмового одягу Gerry Weber повідомив про успішні результати експерименту зі світлодіодним підсвічуванням. Щоб сконцентрувати увагу покупця, до кожної колекції було змонтовано спеціальне направлене led-освітлення.

В немецком магазине Gerry Weber продажи одежды увеличились благодаря LED-подсветке

Дослідження проводилися згідно з теорією Limbic Emotional Assessment, яка стверджує, що якість світла грає важливу роль в роздрібному продажі. Власник магазина Замтобель сказав, що завдяки новим світлодіодам за останній місяць вдалося підняти кількість продажів на 10% і це в одній лише колекції.

В немецком магазине Gerry Weber продажи одежды увеличились благодаря LED-подсветке

Схема розташування led-ламп була побудована досить хитро і продумано. На полицях розташовані практично однакові типи одягу, лише один з них підсвічувався діодами. Типовий покупець звертав значно більше уваги саме на ту полицю, де було встановлено підсвічування. Теорія Limbic Emotional Assessment була спеціально розроблена мюнхенськими фахівцями. Дослідження на практиці показало, що певна цільова аудиторія володіє особливими межами індивідуальності, які виявляються в різних рівнях і спектральному сприйнятті білого діодного світу з жовтим відтінком. Причому дослідниками було відмічено, що увагу привертає не просто білий яскравий світ, а особливий його відтінок 3000К. Після проведення експерименту магазин планується удостоїти премією Сапфіра.

Джерело: http://lednews.ru/v-germanskom-magazine-gerry-weber-prodazhi-odezhdyi-uvelichilis-b/[:ru]Владелец магазина фирменной одежды Gerry Weber сообщил об успешных результатах эксперимента со светодиодной подсветкой. Чтобы сконцентрировать внимание покупателя, к каждой коллекции было смонтировано специальное направленное LED-освещение.

В немецком магазине Gerry Weber продажи одежды увеличились благодаря LED-подсветке

Исследования проводились согласно с теорией Limbic Emotional Assessment, которая утверждает, что качество света играет важную роль в розничной продаже. Владелец магазина Замтобель сказал, что благодаря новым светодиодам за последний месяц удалось поднять количество продаж до + 10% и это в одной только коллекции.

В немецком магазине Gerry Weber продажи одежды увеличились благодаря LED-подсветке

Схема расположения LED-ламп была построена довольно хитро и продуманно. На полках стоят практически одинаковые типы одежды, только одна из них подсвечивалась диодами. Типичный покупатель обращал гораздо больше внимания именно на ту полку, где была установлена подсветка. Теория Limbic Emotional Assessment была специально разработана мюнхенскими специалистами. Исследование на практике показало, что определенная целевая аудитория обладает особыми чертами индивидуальности, которые проявляются в разных уровнях и спектральном восприятии белого диодного света с желтым оттенком. Причем исследователями было замечено, что внимание привлекает не просто белый яркий свет, а особый его оттенок 3000К. После проведения эксперимента магазин планируется удостоить премией Сапфира.
Источник: http://lednews.ru/v-germanskom-magazine-gerry-weber-prodazhi-odezhdyi-uvelichilis-b/[:en]The owner of Gerry Weber shop reported about successful results of experiment with LED illumination. To concentrate attention of the buyer, to each collection the special directed LED lighting was mounted.

В немецком магазине Gerry Weber продажи одежды увеличились благодаря LED-подсветке

Researches was based on the theory of Limbic Emotional Assessment which claims that quality of light plays an important role on retail. The owner of shop Zamtobel told that thanks to new light-emitting diodes for the last month it was succeeded to lift number of sales to + 10% and it is only in one collection.

В немецком магазине Gerry Weber продажи одежды увеличились благодаря LED-подсветке

The scheme of an arrangement of LED lamps was constructed quite elaborately. On shelves there are almost identical types of clothes, only one of them was highlighted by diodes. The typical buyer paid much more attention to that shelf where illumination was established. The theory of Limbic Emotional Assessment was specially developed by the Munich experts. The research in practice showed that a certain target audience possesses special lines of identity which are shown in different levels and spectral perception of wight diode light with a yellow shade. And by researchers it was noticed that the attention is drawn not with simply wight bright light, but its special shade 3000K. After carrying out experiment the shop is planned to award with the Sapphire award.

Source: http://lednews.ru/v-germanskom-magazine-gerry-weber-prodazhi-odezhdyi-uvelichilis-b/[:]

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *